Jean Francois Rauzier - Bibliothèque

maandag 8 maart 2010

Het zwarte gat na 23 dingen

Als we in april deze cursus afronden (en natuurlijk hebben we allemaal op 28 april al ons huiswerk gedaan), vallen we in een groot zwart gat. Wat moeten we dan met al onze vrije tijd beginnen? Niet getreurd, vele collega-bibliotheken zijn ons voorgegaan en hebben over deze vraag nagedacht. En voor wie de tweet van Wilma niet gezien heeft, kun je door hier te klikken het rapport Hoe verder na 23 dingen inzien, dat door een aantal bibliotheken in samenwerking met Cubiss is gemaakt. Veel leesplezier. Nee, maak je maar niet ongerust, vervelen zullen we ons niet, ook niet na 28 april.

2 opmerkingen:

Jan Hoogenberg zei

Bas, zolang jij gebruik maakt van web 2.0 weet ik zeker dat ik me niet hoef te vervelen. Verder leidt het tegen die tijd misschien wel wat minder af, want ik moet nu nodig met mijn studieopdracht aan de slag, maar ik zat onderwijl te bedenken wat ik gelijktijdig eens met Blip FM en Twitter kan doen. Fantastische communicatiemiddelen. Oh ja LinkedIn moet ik ook nog raadplegen en ik denk dat Hyves ook nog even check.

Linda zei

@Jan Als je maar weet wie je waar ontmoet zijn al die sociale netwerken erg handig. Vervelen doe ik me nu al niet en dat zal ook na 28 april niet gebeuren. Kiezen uit de dingen en dat slim toepassen, dat moet mogelijk zijn.