Jean Francois Rauzier - Bibliothèque

dinsdag 20 april 2010

Bloggen


Een blog maken is leuk om te doen. Ik kan het iedereen aanraden. Je kunt alle kanten op. Je kunt schrijven over wat je maar wil.
Je kunt ook foto’s of filmpjes plaatsen of interessante links doorgeven of een recensie schrijven of er een persoonlijk dagboek van maken. En of je daarbij je ziel en zaligheid blootlegt, mag je helemaal zelf bepalen. Realiseer je wel dat niet iedereen daarvan gecharmeerd is :-)


Een blog kun je vrij simpel houden door bijvoorbeeld alleen wat te schrijven over een bepaald onderwerp waarover jij iets wilt meedelen aan de wereld. Je kunt je echter ook helemaal uitleven met een prachtige lay-out. Met een beetje creativiteit maak je door de vele mogelijkheden al gauw de aardigste dingen.
Alleen al omdat ik nu weet hoe je op eenvoudige wijze een blog op het internet zet en vorm kan geven, ben ik blij dat ik de cursus 23 dingen gedaan heb.


Dankzij Helene Blowers maar vooral ook door Rob en natuurlijk ook dankzij onszelf zijn we in de afgelopen maanden heel wat wijzer geworden op digitaal gebied.
Rob, geen 23 dingen certificaat voor jou, dat heb jij niet meer nodig, maar een digitale hulde voor deze leuke cursus.

7 opmerkingen:

wimmer mirjam zei

Leuk hoe je vandaag Rob in het zonnetje zet met foto en bloemen.
Ben net klaar met de evaluatie. Op mijn camera staan nog veel foto's en die moeten allemaal nog een plekje krijgen, er is voor mij nog een hoop tedoen. Maar ik heb er nu wel, mede dankzij 23 dingen veel zin om op de in geslagen weg DOOR TE GAAN!

saskia zei

Dit is leuk Bas en ook zeker op zijn plaats!! Maar eingenlijk verdien jij ook wel een bloemetje voor hoe je met iedereen meegeleefd heb tijdens de cursus!!

23 Dingen zei

Hoi Bas, dank je wel, ik voel me vereerd met je creatie :)
Maar het is teveel hoor. Ik heb jullie alleen maar een zetje gegeven, en een beetje geprikkeld op sommige momenten. De rest hebben jullie zelf gedaan.
Aan jou mijn welgemeende complimenten. Je blog is geweldig geworden, prima posts die gezien en gelezen mogen worden. Misschien een idee om je blog te laten printen? :-)
En mijn dank gaat uit naar je inzet bij de coaches die ook jij steeds hebt voorzien van je ideeen. Hele fijn ondersteuning.
We zien elkaar bij de kickout!

Bas van Houwelingen zei

@Saskia, Mirjam en Rob, bedankt voor jullie aardige reacties.
Ook bedankt voor de printtip, maar dat zou teveel eer zijn voor een leuke bezigheid. En nu ik zo lekker digitaal bezig ben, wil ik dat eigenlijk wel zo houden :-)

23 Dingen zei

Zag trouwens in je LibraryThing dat wij Het Bureau met elkaar gemeen hebben! Mieters he! Ik ben een echt Voskuil fan.

23 Dingen zei

Oh en Reis door mijn kamer van Biesheuvel ben ik (weer) aan het lezen op iPhone, als e-book...

mari zei

wederom, Hardstikke leuk gedaan Bas, ik zou willen zo bedreven te zijn als jij
Ik denk dat je nooit vewacht had dat je bloggen zo leuk zou vinden