Chatten deden vooral jongeren en werd gevuld met nietszeggend geklets. Dat waren de geluiden die ik tot nu toe hoorde over deze digitale toepassing. Nu we zelf zijn gaan chatten met Google Talk wordt het oordeel al een tikkie minder negatief. Hier en daar hoor ik zelfs voorzichtig iemand zeggen dat het wellicht wel handig is om snel informatie te verspreiden binnen de organisatie.
Hoewel ik nog niet alles begrijp van hoe chatten met Google Talk werkt, vind ik het wel leuk om uit te proberen. Of we het kunnen integreren in ons werk, is nog de vraag. Eerst maar eens allemaal ervaren wat chatten eigenlijk is en hoe het werkt.
2 opmerkingen:
Nou ik zou er wel voor zijn om op onze pc's google talk te instaleren :-)
Het is een leuke manier om collega's snel wat te kunnen vragen.
Ik denk zeker dat het contact tussen de vestigingen en de backoffice mensen kan verbeteren als bij de pc's standaard het talk-venstertje open staat. Gaan we dan toch gewoon uitproberen als er meer collega's daar ook voor voelen. Moet technisch niet zo moeilijk zijn lijkt me.
Een reactie posten